MALAYSIA-SINGAPORE-BRUNEI-INDONESIA-THAILAND-BANGLADESH
ADMIN AKAN UPDATEKAN INFO & TESTIMONI TERKINI DALAM MASA TERDEKAT

Maklum balas sertamerta CALL/WHATSAPP Faizah Abu Bakar 019-3227519

Saturday, August 14, 2010

Tingkatkan fungsi ginjal untuk meningkatkan kesihatan menyeluruh.


Kaum lelaki cenderung menghadapi stres yang berat akibat gaya hidup yang payah dan sibuk, serta dibebani tekanan dan saingan dalam kepantasan rentak masyarakat kini. Dalam jangkapanjang, ia akan menyumbangkan kepada kemorosotan kesihatan yang menyeluruh. Biasanya kaum lelaki mengambil remeh terhadap isu penjagaan kesihatan dan tidak sudi mendapatkan rawatan perubatan kerana mereka berpendapat bahawa diri mereka adalah kebal dan mereka akan dianggap lemah jika jatuh sakit atau berjumpa dengan doktor. Penyakit yang tidak dirawat pada tahap permulaan akan membawa kemudaratan yang lebih serius dan boleh menyebabkan degradasi dan kemerosotan fisiologi, kekejangan, sakit pinggang dan banyak lagi masalah serta komplikasi yang lain.


Fungsi ginjal yang lembap merupakan manifestasi penuaan manusia yang dipaparkan melalui simpton yang berkait dengan kemorosotan fungsi ginjal seperti daya ingatan yang lemah, disfungsi seksual, kecenderungan mendapat fraktur tulang, anemia, inkontinens urin, sakit pinggang, sakit kaki dan sebagainya.


Kemerosotan fungsi ginjal dikalangan warga emas merupakan kegagalan fisiologi ginjal tetap dan tak terbalik. Ia dikenali sebagai kegagalan patologi ginjal apabila ia terjadi pada waktu pertengahan umur dan merupakan simpton penuaan pramatang. Kaum lelaki pertengahan umur harus mengkhasiatkan ginjal mereka demi meningkatkan fungsi ginjal agar dapat menangguhkan proses penularan penuaaan dan fungsi ginjal yang lembap.

FAKTA POPULAR

Email Admin

Hubungi kami untuk kami BUKTIKAN:
Nama:
Alamat Email:
BLOG URL
Catatan
Pastikan email anda betul kerana sukar untuk Admin membalasnya.
Maklum balas sertamerta call/sms Faizah Abu Bakar 019-3227519
Related Posts with Thumbnails